Menu

Osobní údaje

23. května

Musíte mít pověřence? A jak ho vybrat?

GDPR je za dveřmi a spolu s ním vstupuje do vaší firmy i pověřenec pro ochranu osobních údajů neboli DPO. Kdy a jak jej jmenovat? A kdo ponese odpovědnost za pokuty?

Čtěte dál


14. května

Kdy je třeba ohlásit porušení ochrany osobních údajů?

Hackeři, počítačové viry, neopatrnost… Rizik, která ohrožují firemní data, je bezpočet. Není otázkou zda, ale kdy se někdo pokusí odcizit nebo poškodit i ta vaše. Nezvaní hosté velmi často poruší i zabezpečení osobních údajů. Víte, jak se zachovat, abyste nebyli podle nařízení GDPR navíc ještě pokutováni?

Čtěte dál


09. května

GDPR a e-shopy: 14 nejčastějších dotazů a odpovědí

Máte e-shop a připravujete se na GDPR? Tady je 14 nejčastějších dotazů a odpovědí.

Čtěte dál


30. dubna

Zvládnete se vypořádat se žádostmi osob o přístup k jejich osobním údajům?

Zašlete mi údaje, které o mně zpracováváte. Poradíte si s podobnou žádostí, anebo bude 25. květen pro vaši organizaci začátkem administrativního hororu?

Čtěte dál


19. dubna

GDPR a e-shopy

Provozujete e-shop? Nabízíte své zboží nebo služby pomocí webových aplikací? Máme pro vás praktický návod, jak se připravit na nařízení GDPR.

Čtěte dál


18. dubna

Nestíháte přípravu na GDPR? Poradíme vám, na co se zaměřit

GDPR vás nemine, ať jste živnostník, firma s několika zaměstnanci, nebo nadnárodní korporace. Minuty do účinnosti GDPR odbíjejí stále rychleji. Jste ve skluzu s přípravou? Co dělat, abyste zmírnili riziko sankcí?

Čtěte dál


03. dubna

Máte svoje podniková data v bezpečí?

Zaměstnavatel jako správce osobních údajů není v lehké situaci. Musí chránit své know-how a obchodní tajemství, patřičně zabezpečovat osobní údaje zákazníků, ale také respektovat soukromí zaměstnanců. Najít mezi jednotlivými zájmy kompromis není snadné a blížící se nařízení GDPR přináší další výzvy. Jak udržet podniková data v bezpečí a zároveň zachovat soukromí zaměstnanců?

Čtěte dál


23. března

Stahují se mračna nad přímým marketingem?

Oslovujete-li své potenciální zákazníky přímo, ať už pomocí e-mailu, telefonu, osobně, či skrze klasickou poštu, využíváte tzv. direct marketing. A právě v této oblasti se dostává ke slovu GDPR, jehož hlavním cílem je ochranu osobních údajů v rámci přímého marketingu zvýšit.

Čtěte dál


20. března

GDPR v hotelnictví

Vlastníte nebo provozujete hotel či jiné ubytovací zařízení? Pak budete muset řešit ochranu osobních údajů svých zákazníků – hostů. Obecně byste měli při jakémkoliv jednání s hosty dodržovat základní zásady, na kterých je GDPR založeno.

Čtěte dál


06. března

Důvěřuj, ale prověřuj? GDPR zpřísňuje monitoring zaměstnanců

Koho a za co platím? Tráví zaměstnanci pracovní dobu skutečně prací, nebo prohlížením sociálních sítí? Dodržují bezpečnostní postupy? Zacházejí zodpovědně s firemním majetkem? Nepoškozují dobré jméno společnosti?

Čtěte dál


1 2 3 6

Hlavní partneři